WYCIECZKA UCZNIÓW KLAS VI - ROZTOCZE

W środę 27 maja 2015 roku, uczniowie klas szóstych naszej szkoły wraz z nauczycielami i firmą ,,Junik'' wyjechaliśmy na trzydniową wycieczkę. Podróż nie była krótka, lecz przyjemna. Podczas jazdy zajechaliśmy do Czarnolasu, do Muzeum Jana Kochanowskiego. Kolejnym punktem było zwiedzenie wraz z przewodniczką  rynku w Lublinie. Zobaczyliśmy zabytkowe kamienice oraz  zamek z Kaplicą Trójcy Świętej. Przechodziliśmy przez Bramę Krakowską  i Bramę Grodzką, które prowadziły na stare miasto. Na koniec dnia dotarliśmy do Zwierzyńca, zjedliśmy obiadokolację, zakwaterowaliśmy się w ośrodku ,,Zacisze” Następnie w planie mieliśmy wieczorny spacer po miejscowości, w której się znajdowaliśmy, między innymi odwiedzenie kościoła na wodzie, lecz pogoda zepsuła nam plany i zaproszono nas na karaoke, na którym, wszyscy włącznie z opiekunami dobrze się bawili. Po świetnej zabawie zmęczeni poszliśmy na kolację. Kiedy wszyscy się najedli opuściliśmy jadalnie i rozeszliśmy się do swoich pokoi. Równo o dziesiątej wieczorem ogłoszono ciszę nocną.

Następnego dnia po śniadaniu pojechaliśmy do Suśca. Podziwialiśmy tam Szumy w rezerwacie nad Tanwią. Słońce mocno grzało i wszyscy byli w błocie. Po tej brudnej przygodzie pojechaliśmy do Krasnobrodu, w którym odwiedziliśmy źródełko miłości. Niestety nie mogliśmy się napić, ponieważ źródełko było nieczynne tego dnia, ale za to mogliśmy zrobić zakupy. Następnie wróciliśmy do naszego ośrodka w Zwierzyńcu, gdzie zjedliśmy obiad. Po posiłku pojechaliśmy do ośrodka Edukacyjno – Muzealnego w Roztoczańskim Parku Narodowym. Obejrzeliśmy tam krótki seans o tym parku. Po tym zwiedzaliśmy wystawę stałą. Z przewodnikiem spacerowaliśmy po Rezerwacie Bukowa Góra. Po wędrówce wróciliśmy do ośrodka i mieliśmy ognisko z kiełbaskami oraz quiz dotyczący naszej wycieczki. Po grze wszyscy rozeszli się do pokoi i poszli spać.

Ostatniego dnia zjedliśmy śniadanie i wyjechaliśmy z ośrodka. Zwiedzaliśmy miasto Zamość - między innymi rynek i ratusz wpisane na Listę UNESCO, stare bramy czyli Lwowską oraz Lubelską oraz Bastion Siódmy z trasą podziemną. Zjedliśmy obiad a potem udaliśmy się w drogę powrotną do domu. Powrót był zaplanowany na godzinę 19.00, lecz droga przedłużyła się o półtorej godziny.

Wszystkim uczestnikom wycieczki bardzo się podobało i będziemy wspominać ją bardzo miło, ponieważ dużo się dowiedzieliśmy oraz zwiedzaliśmy piękne miejsca. Wspomnienia zapadną na długo w naszej pamięci.